top of page
  • Writer's pictureFLN

Το άνοιγμα των σχολείων επί τάπητος στη συνεδρίαση των ειδικών -Τί εισηγείται η κυβέρνηση

Σύμφωνα με πληροφορίες, η εισήγηση της κυβέρνησης είναι να ανοίξουν και οι τρεις τάξεις του Λυκείου στις 12 Απριλίου και όχι μόνο η Γ', όπως είχε αρχικά εξεταστεί, καθώς θεωρείται δύσκολο για τους καθηγητές να κάνουν τα μαθήματα της Γ' Λυκείου δια ζώσης και των άλλων δύο βαθμίδων μέσω τηλεκπαίδευσης.



Οι ανακοινώσεις για το άνοιγμα των σχολείων αναμένονται σήμερα, εφόσον ληφθεί απόφαση για ένα τέτοιο ενδεχόμενο στην καθιερωμένη ενημέρωση του υπουργείου Υγείας, μαζί με τον Βασίλη Κικίλια θα βρίσκεται και η Νίκη Κεραμέως.


Η υπουργός Παιδείας έχει εκπονήσει πλήρη πρόταση, για την ασφαλή και απρόσκoπτη επιστροφή των μαθητών στις φυσικές τάξεις και θα προσπαθήσει να πάρει το «πράσινο φως» από τα μέλη της επιτροπής εμπειρογνωμόνων, τα οποία ωστόσο προβληματίζονται από τον μεγάλο αριθμό κρουσμάτων που καταγράφονται το τελευταίο διάστημα στη χώρα μας και από τον κίνδυνο να αυξηθεί η κινητικότητα και κατά συνέπεια η διασπορά του ιού από τη λειτουργία των σχολείων, παράλληλα με το λιανεμπόριο που έχει ήδη ανοίξει, από προχθές Δευτέρα.


Η κυβέρνηση θεωρεί ότι η επαναλειτουργία των σχολείων με κανόνες και τήρηση όλων των μέτρων προστασίας μπορεί να γίνει με πλήρη ασφάλεια, δεδομένου άλλωστε ότι η χρήση των τεστ αυτοδιάγνωσης από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς θα λειτουργήσει ως ασπίδα προστασίας από μία ενδεχόμενη εξάπλωση του ιού στο σχολικό περιβάλλον.


Πάντως, υπάρχει περίπτωση τα σχολεία να μην ανοίξουν στις περιοχές που δεν λειτούργησαν και τα καταστήματα, δηλαδή στη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα και την Κοζάνη. Συζητείται εξάλλου από ορισμένους επιστήμονες η πρόταση να ανοίξουν τα σχολεία κατά περιοχές ανάλογα με το ιικό φορτίο που τις επιβαρύνει.


Με τα τεστ που θα εντοπίζουν τυχόν κρούσματα, τη χρήση της μάσκας, την τήρηση των αποστάσεων και της υγιεινής των χεριών, καθώς επίσης με τον σωστό εξαερισμό των αιθουσών, το υπουργείο Παιδείας θεωρεί ότι δεν θα δημιουργηθούν προβλήματα στα σχολεία. Όπως επισημαίνει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου, οι μαθητές έχουν μείνει μεγάλο χρονικό διάστημα μακριά από τις φυσικές τους τάξεις και η δια ζώσης διδασκαλία των μαθημάτων θα συμβάλλει στην ομαλή ενσωμάτωσή τους στο σχολικό περιβάλλον, στην αναγκαία κοινωνικοποίησή τους και στην τόνωση της ψυχολογίας τους.

bottom of page